AWP (Arctic Warfare Magnum ) - Як машина для вбивств
AWP - як машина для вбивства... У даній статті ми трохи поговоримо про практичне використання AWP. Я значно змінив стиль гри з часів MAFIA / NiP коли я практично тільки з AWP і грав. Мені здається дуже важливо вміти поводитися з будь-якою зброєю, особливо з тих пір, як на чемпах використовується 12-раундова система і немає можливості збирати гроші під час декількох раундів. Ми почнемо з обговорення деяких фундаментальних речей і перейдемо до різних стилів використання AWP.
Практика на ботах
Для початку запускаємо LAN гри на ацтеків, поїзді чи cbble (це карти на яких я зазвичай використовую AWP) і наповнюємо сервер ботами з скіллом 80 (при цьому скілу вони нормально використовують зброю і не валять тебе хедшотом з першого пострілу).
Раніше я грав проти 8 ботів із зброєю, тепер я виставляю "Джейсон режим" (тільки ножі). Причиною тому є факт, що в CS 1,3 при попаданні твій приціл збивався, а в 1.5 - ні, тому не так важливо відстрілюються боти чи ні. Ще одним плюсом того, що боти не стріляють є можливість попрактикувати на близьких дистанціях.
Установки
Використовуйте sv_lan 0, sv_maxupdaterate 101, оскільки ви - сервер. Я завжди використовую стандарти CPL - швидкість 25000,, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101 і ex_interp 0.1 (приклад перекладача -! Це налаштування для локальної мережі, не використовуйте їх при грі в інтернеті)
Розширення можна вибирати на смак, але для AWP я б рекомендував 1024x768 на 17-21 "моніторі. Я особисто використовую 800x600 але тільки тому, що мені не подобається AK47 на 1024, і" dragshot "(див. далі) з AWP також дуже хороший на 800x600 Причина використання 1024x768 з AWP -. це розширене поле огляду До того ж червона точка прицілу на 800x600 займає черезчур багато місця ..
Упевніться що стоїть hud_fastswitch 1 і що slot1 (основна зброя) і SLOT2 (пістолет) забіндені зручно для швидкого перемикання. Це потрібно тому що перемикаючись AWP / пістолет / AWP ви скорочуєте час перезарядки між пострілами і рухаєтеся швидше з пістолетом. Багато хто запитує мене, на що краще перемикатися, ніж або пістолет. Я завжди використовую пістолет.
З пістолетом ти бігаєш лише чуть повільніше ніж з ножем, а в разі несподіваної появи супротивника тобі є чим оборонятися. Навіть на великій відстані це хороша ідея, адже одне попадання з глока пригальмує супротивника достатньо, щоб ви встигли перемкнутися на AWP і вистрілити.
Техніки
Дуже важливо залишатися сконцентрованим під час гри. Я ніколи не слухаю mp3 під час гри, і приділяю всю увагу процесу. Також не треба грати дуже довго - декілька коротких тренувань набагато краще. КС в цьому плані схожий на гольф - немає потреби забити 100 м'ячів в одну точку - у вас є тільки один постріл і кожна ситуація унікальна.
Я використовую дві основні техніки, названі "позиціонування" (позиціонування) і "перетягнути постріл" (постріл з веденням).
Мені здається позиціонування найбільш важливе: встановлюйте приціл в точку вірогідної появи супротивника заздалегідь. Таким чином ви зможете бути набагато швидше опонента, адже вам не доведеться далеко вести мишу для точного прицілювання.
"Drag постріл" - це стрілянина після зума. Тобто якщо ви з якоїсь причини без зума і не позиційовані, ви спочатку робите зум і одночасно наводитеся. Це дуже добре поєднується з пострілом в стрибку. Наприклад ви вистрибуєте з укриття, ще в польоті дивитеся де супротивник і у момент приземлення виконуєте dragshot. Це вимагає деякої практики, але коли навчитеся - це буде смертельний постріл. На демці ви побачите це в ближньому бою і на B1 на ацтеків.
Також на демки буде продемонстрований прийом "цілитися тільки в голову". Уміння стріляти тільки в голову допомагає вам в кланворах і при стрілянині з будь-якої зброї.
Для тренування ближнього бою я біжу до ботів, дозволяю себе оточити і швидко повертаючись роблячи короткі швидкі постріли.
Також необхідно тренувати швидкість - намагайтеся робити все максимально швидко - позиціонування, стрілянину, dragshot'и, перемикання зброї і т.д.
Для тренування стабільності гри я стараюся поволі і акуратно стріляти так, щоб потрапляти кожним пострілом. Це дозволяє зберігати концентрацію.
Поради
Якщо ви 1 на 1 проти ворога з AWP слухайте його після пострілу - і ви почуєте куди він стрейфится - вліво або в право. Наприклад ви сховалися за ящик, а він вистрілив - тепер слухайте і знаючи в яку сторону він пішов на перезарядку наводите приціл - як тільки він висунеться - він труп.
Щоб уникнути такого ж трюка з вами, робіть один крок вперед або назад перед стрейфом - це створить затримку в півсекунди і ворогу не зможе точно визначити куди ви сховалися. Так само перемикайтеся на пістолет щоб рухатися швидше.
Хочете мати сенсу для АРМ відмінну від решти зброї? Змінюйте zoom_sensitvity_ratio, я зазвичай ставлю сенс трохи вище ніж зазвичай, що дозволяє мені реагувати швидше, але при цьому зберігати точність і контроль за віддачею. Моє значення zoom_sensitvity_ratio 1,3, тоді як дефолтний - 1.2. Кажучи що для AWP більше підходить менший сенс, але мені здається - чим вищу сенсу ти можеш контролювати, тим швидше ти вбиваєш ворога.
Для dragshotів я волію опускати zoom_sensitivity 1.1-1.2, але для позиціонування краще 1.3. спробуйте різні значення коли граєте за CT / T - мені здається позиціонування більше підходить для CT тоді як за T чаші використовуються dragshot'и.
Пам'ятаєте що пістолети дуже важливі - тренінги для пістолетів і АРМ.