Інструкція по установці моделей зброї. Розпакувати скачаний архів. В архіві можуть бути такі папки: "models" - або файли формату ".mdl", які відповідають за візуальне відображення зброй у грі . "sound" - або файли формату".wav", які відповідають за звукові ефекти від зброї . "sprites" - або файли формату ".spr", які відповідають за картинку в менбю в меню покупки зброї.
Скопіювати і замінити їх в директорію : Ваш локальний диск: \шлях до папки з грою\cstrike.
Наприклад:
C:\Games\Counter-Strike 1.6.(або \cstrike.) Запускаємо гру і оцінюємо скін зброї .
Якщо папок немає, читайте далі:
Файли з розштренням *.mdl скопіюйте в папку C:\Games\Counter-Strike 1.6\cstrike\models Файли з розширенням *.wav скопіюйте в папку C:\Games\Counter-Strike 1.6\cstrike\sound\weapons
Наприклад після розпаковки архіву з моделлю зброї AWP у вас появились наступні файли: p_awp.mdl v_awp.mdl w_awp.mdl awp1.wav awp_clipin.wav awp_clipout.wav awp_deploy.wav weapon_awp.txt
Скопіюйте p_awp.mdl, v_awp.mdl и w_awp.mdl в папку:
C:\Games\Counter-Strike 1.6\cstrike\models
а awp1.wav, awp_clipin.wav,awp_clipout.wav і awp_deploy.wav в папку:
C:\Games\Counter-Strike 1.6\cstrike\sound\weapons
Пояснення видів моделей:
дл кожного виду зброї є 3 файла моделей:
p_<назва зброї>.mdl - модель зброї у ворога;
v_<назва зброї>.mdl - модель зброї у гравця(вид з очей ,тобто від 1-ї особи);
w_<назва зброї>.mdl - модель зброїяка лежить на землі .
Файли з розширенням .WAV (звуки) - звуки, які ви будете чути при вистрілах зброї, перезарядці і тд .
Наприкад: p_glock18.mdl, v_glock18.mdl, w_glock18.mdl. Для проглядання моделей можна використовувати "Half-Life Model Viewer" .Дану програму можна скачати >ТУТ<. З її допомогою можна змінювати текстури моделей. На вкладці "Texture" в списку виберіть назву потрібної для вас текстури , натисніть "Import", відкрийте bmp-файл з текстурою, натисніть "Save Model".
Файлы моделей устанавливаются в папку cstrike\models.